Cannes'ın odak noktası ne zaman filmlerden modaya geçti? Endişe verici bir kısıtlayıcı kıyafet kodu olarak kısa bir hikaye çıkış

ilayda

Member
Metamorfoz saat çalışmasında olduğu gibi, küresel takvimdeki önde gelen açılış etkinliklerinden birine kolay bir şekilde, elbette filmleri de kutlayan, aynı zamanda moda ve aynı yoğunluğa sahip bir kozada Cannes'ın moda oluşumu.


Film Festivali Glamour Festival de Cannes'da kaba bir durak aldı: Tarihini İzleme (Fotoğraflar: X)

Cannes'daki kırmızı halı, onlarca yıldır bu iki sanat yorumunun sarhoş edici bir karışımına sahipti. Ancak sinema, bu etkileyici zaman diliminin büyük bir kısmı için saf halı, modanın gerektiğinden daha fazla alana izin vermekten suçlu hale getirdi, o kadar çok, festival de Cannes'ın temel vizyonunu algılıyor gibi görünüyor – ve sinematik mükemmelliği kutladı.

Organizatörlerin Cannes 2025'in ilk gününden 24 saatten daha kısa bir süre önce paylaştıkları kırmızı halılar için yepyeni bir dizi oldukça kısıtlayıcı giyim kuralları ile, kuruluşundan bu yana moda bilmecesine karşı filmlerin her iki tarafını da onurlandıran festivalin tarihini takip etmek önemlidir.

Sadece kırmızı halı gün boyunca çok daha mütevazı bir resimdir, ancak eğer sinemanın Cannes kutlamalarının her zaman bir alan ve daha ağır bir moda eli için bir tercihi vardı, bu da tüm yıllar boyunca tartışmasız bir şekilde bir araya geldi.

1953'te tüy yatan atkı ve saten eldivenleri ile Brigitte-Bardot, 1955'ten itibaren en iyi hazine elbisesinde Sophia Loren, 1957'de Elizabeth Tayled Tayled Tayled, 1966'da deniz ve beyaz şeridi inşa etti, Canes-Red Top'un erken iconlarını inşa etti. Cannes'ın stantlarından Cannes'dan çizgiler, Cannes'dan standı, standların standlarının standlarının tutarlı bir şekilde stant çizgisinin stantlarından.

Bu abartılı balo elbiseleri dönemi nihayet sinematik prestijine ek olarak, Cannes'ı ilk sınıf bir moda gösterisi olarak konsolide eden daha sofistike bir yaklaşıma geldi. Zamanla, haute couture elbiseleri kırmızı halıya hakim oldu ve 2010'larda fikir Cannes için çok fazla bir şeydi.

Kırmızı halı adımları için ünlüleri giydiren Cannes-Die gelişen markalar listesinden sessiz katılımcı grubu, sessiz Cannes katılımcılarının parıltılı bir örneğidir. 2007 yılından bu yana, Palais seviyeleri için sahip olabileceğiniz yüksek isimlere yönelik yüksek isimlerle yüksek olan yüksek isimlerle yüksek olan Mücevher koleksiyonunu göstermek için her yıl ünlü Hotel Martinez'de siyah bir kravat partisi düzenliyor.

Moda ve sinema ile iş, film yapımına giren lüks devlerin ince trendinde örtüşüyor – Swarovski ve Yves Saint Laurent orada yapıldı.

Akıllı, gerçek ya da kendiliğinden ilan edilen zeka, modanın paralel bir festivalin sinemayı garanti ettiği değerli bir ağırlık olarak görmeyebilir. Ama işte bir akşam yemeği: Gianni Versace ünlü dedi: “Eğer bir yıldız bir elbise giyiyorsa, Stardust'tan biraz sürtünürse” ve puristler bile pazarlama sineması, tören veya tüm şirket uygulamaları için aynı neden olduğunu fark edemez.

Aslında, sinema kutlamasının Haberin Detaylarıına karşı terzinin kendini ifade etmesini keşfetmek için her yıl önemli katılımcılar listesini veren siyah kıyafet kodunun zorluğu olduğunu iddia etmek tamamen mantıklıdır. Temel olarak Cannes'daki kırmızı halı için hareketsiz olarak adlandırılan uzun trenler, mekansal kesimler ve genel deneysel siluetler ile Cannes'daki miranın bu yıl nasıl su tuttuğunu gözlemlemek ilginç olacak.